نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند

نرم افزار KMPlayer، هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

ویژگیها:

ساپورت زبان فارسی و فارسی شدن تمام منوهای ان
–امکان باز کردن زیرنویس جدا از فایل
–امکان ایجاد آلبوم و میانبر برای فایلهای مورد علاقه
–قرار دادن افکت بر روی صدا و تصویر
–تغییر اندازه و فونت و مکان زیرنویس به هر مقدار دلخواه
–افکتهای ویژه زیرنویس مانند محو شدن ، شفافیت و… و قرار دادن حاشیه تیره زیر زیرنویس
–ذخیره قسمتی از فیلم ، استخراج صدا و عکس از فیلم به فرمت دلخواه
–ایجاد میانبر برای فایلهای تصویری
–امکان مشاهده تلویزیون(در صورت داشتن کارت TV)

(توجه:برای استفاده از ترجمه  فایل ترجمه رو در پوشه Language کپی کنید بعد در برنامه از منو Option گزینه Advanced Menu را انتخاب کرده سپس از منو Language فارسی رو انتخاب کنید )

پشتیبانی از فرمت های فراوان صوتی و تصویری از قبیل:

تصویری :

AVI;ASF;WMV;AVS;FLV;MKV;MOV;3GP;MP4;MPG;MPEG;DAT;OGM;VOB;RM;RMVB;TS;TP;IFO;NSV

صوتی:

MP3;AAC;WAV;WMA;CDA;FLAC;M4A;MID;MKA;MP2;MPA;MPC;APE;OFR;OGG;RA;WV;TTA;AC3;DTS

زیرنویس:

RT;SMI;SMIL;SUB;IDX;ASS;SSA;PSB;SRT;S2K;USF;SSF;TXT;LRC

و غیره :

MS;DIVX;M4V;M2V;PART;VP6;RAM;RMM;SWF;TRP;FLC;FLI;BMP;GIF;JPEG

;JPG;PNG;ZIP;RAR;LNK;ASX;WAX;M3U;M3U8;PLS;KPL;LNK;CUE;WVX;WMX

دانلوده Kowalski Agent Keylogger ازDropbox

دانلودKowalski Agent Keylogger از parsaspace

دانلوده Kowalski Agent Keyloggerازrapidshare

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com

 

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1482
|
امتیاز مطلب : 330
|
تعداد امتیازدهندگان : 94
|
مجموع امتیاز : 94
تاریخ انتشار : 2 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 

 

نسخه جدید نرم افزار پخش مالتی مدیای کراس پلت فرم، سرشناس و محبوب VLC Media Player به تازگی توسط VideoLan در سایت رسمی آن عرضه شده است. این مدیا پلیر قادر به پخش بسیاری از فرمت های صوتی و ویدئویی بدون نیاز به نصب Codecهای اضافی است. قبل از VLC، کاربران نرم افزارهایی نظیر Windows Media Player، Winamp و JetAudio مجبور به نصب Codec Packهای مختلفی جهت پخش فرمت های مختلف صوتی و ویدئویی بودند اما با استفاده از VLC نیازی به نرم افزارهای دیگر نخواهید داشت. رابط کاربری VLC پس از دو سال کاملاً متحول و از نو طراحی شده که کار کردن با این نرم افزار را لذت بخش تر از قبل نموده است. گذشته از ظاهر برنامه، VLC تغییرات بسیار زیاد دیگری دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد. ویژگی های جدیدی همچون پشتیبانی از آلبوم آرت، امکان ویرایش تگ های Meta data، ارتباط با سایت last.fm و مشاهده ویدئو های یوتیوب به صورت مستقیم از دسکتاپ خودتان. این نرم افزار قادر به پخش بسیاری از فرمت های رایج مالتی مدیا و دی وی دی های مختلف است که با نصب آن نیازی به نصب پلیرهای دیگری نخواهید داشت. برخلاف نسخه ی قبل که ظاهری خشک و نا کارآمد داشت، در نسخه جدید سعی شده که رابط کاربری مناسبی ارائه شود و کمبودهای نسخه های قبل تا حدودی برطرف شده اند. اگر با نسخه های قبلی این پلیر آشنا باشید اولین نکته ای که پس از نصب و اجرای آن نظر شما را جلب خواهد کرد، ظاهر کاملاً متفاوت VLC خواهد بود. VLC در اولین اجرا زبان سیستم شما را تشخیص و بر اساس آن زبان خود را تغییر خواهد داد. اگر زبان فارسی روی ویندوز شما نصب باشد، به صورت پیش فرض زبان فارسی برای شما فعال خواهد گردید که البته فقط قسمت ناچیزی از نرم افزار ترجمه شده است. برای تغییر زبان باید از منوی Tools گزینه Preferencese را نتخاب نمایید و در پنجره باز شده از قسمت Language زبان مورد نطر خود را انتخاب کنید. با یک بار باز و بسته کردن برنامه، زبان مورد نظرتان فعال می گردد. نسخه جدید VLC پشتیبانی بهتری از فایل های ویدئویی فلش با فرمت flv دارد که امکان مشاهده فایل های ویدئویی موجود در سایت های اشتراک ویدئو مثل YouTube را به صورت مستقیم در دسکتاپ تان به شما می دهد.

دانلود باحجم 18مگابایت

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1388
|
امتیاز مطلب : 334
|
تعداد امتیازدهندگان : 93
|
مجموع امتیاز : 93
تاریخ انتشار : 27 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 

Artisteer v2.4.0.26594 Standard Edition Portable

 

 

امروزه با ساخت برنامه ها و نرم افزار های جدید ، بسیاری از کارها در دنیای کامپیوتر به راحتی هرچه تمام تر قابل انجام است. بطور مثال با برنامه ای مثل اتوکد به راحتی می توان نقشه های دقیقی را ساخت یا با نرم افزار فتوشاپ یک طرح زیبا و جالب را طراحی کرد. در زمینه طراحی قالب سایت ها و وبلاگ ها ، در گذشته طراحان وب بصورت کد نویسی یک طرح را خلق می کردند که این کار باعث صرف وقت زیادی می شد. اما امروزه با گسترش علوم کامپیوتری و نرم افزاری ، برنامه های زیادی در زمینه طراحی عرضه شده است که کار را بسیار ساده و راحت کرده است . در این مطلب شما را با برنامه ای از این دست آشنا می سازیم ، که بدون دانستن حتی ذره ای کد نویسی ، می توانید یک قالب زیبا برای سایت و یا وبلاگ خود بسازید.

Artisteer نام نرم افزاری واقعا قدرتمند و جالب است که به کمک محیط گرافیکی جامع و کارآمد آن می توان قالب ها و پوسته های زیبایی برای سایت و یا وبلاگ ساخت. برای کار با این برنامه نیازی به دانستن کد نویسی نیست و در کل مراحل طراحی شما به هیچ کد نویسی ای نیاز ندارید و به راحتی می توانید با استفاده از چند کلیک و کمی وقت گذاشتن یک قالب زیبا و دلخواه خود را بسازید. توسط این برنامه می توان برای سیستم های مدیریت وردپرس ، جوملا ، دروپال ، بلاگر و صفحات Html قالب ساخت. باید گفت ، یکی از دلایل فراوانی این نوع قالب ها ، همین برنامه ها هستند که توسط آن در کمتر از چند دقیقه می توان قالب زیبایی ساخت ، محیط این برنامه شبیه آفیس ۲۰۰۷ می باشد و در هر تب از منو شما قسمتی از قالب را می توانید طراحی کنید ، بطور مثال می توانید بگراند و رنگ صفحه ، هیدر صفحه ، ستون ها که می توانید انتخاب کنید قالب چند ستونه باشد ، اندازه صفحه ، فوتر و منوها و . . . را ویرایش و طراحی کنید. بطور کلی در این برنامه ، تمام امکانات برای شما فراهم شده است که پس از طراحی شما می توانید کدها و قالب را دریافت و در سایت خود از آن استفاده کنید. قالب سایت دانلودنشان هم توسط این برنامه ساخته شده است. در پایان توضیحات مربوط به این برنامه ، خدمت شما عزیزان عرض کنم ، افرادی هستند که با استفاده از همین برنامه و برنامه ها ، قالب هایی را می سازند و در معرض فروش می گذارند ، نمونه آن سایت های خارجی زیادی هستند که این قالب ها را می فروشند. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این برنامه را با لینک مستقیم از سایت دانلودنشان دریافت نمایید.  

 

 

قابلیت های کلیدی این برنامه :

 

 محیط گرافیکی ساده و کاربر پسند

 احتیاج نداشتن به دانستن ذره ای کد نویسی ، طراحی وب و Css

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1218
|
امتیاز مطلب : 330
|
تعداد امتیازدهندگان : 96
|
مجموع امتیاز : 96
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 اینم یه گوگل کروم فوقالعالده جدید حتما دانلود کنید

حجم:17.05مگابایت

دانلود

 

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 153
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 اربیت دانلودر ، یک برنامه مدیریت دانلود است که مخصوصا برای وب ۲ طراحی شده است. شما می توانید از آن برای دانلود کردن ویدیو/ موزیک / فایل از  Myspace, YouTube, Imeem, Pandora, and Rapidshare و یا هر سایت که دانلود عمومی را آسان تر و سریع تر می کند

Orbit downloader

ویژگی های اصلی اربیت

  • دانلود موزیک، ویدیو های اجتماعی و پخش های آنلاین
  • سرعت بالقوه دانلود
  • حجم بسیار کم و استفاده صحیح از منابع
  • پشتیبانی از مرورگر های IE,FireFox, Maxthon, Opera
  • پشتیبانی از دانولد MetaLink
  • پیشتبانی از HTTP, HTTPs, FTP,MMS,RTSP, RMTP
  • قابلیت تنظیم پروکسی
  • پشتیبانی از دانلود، وقفه و ادامه ی کار دانلود
  • ارائه ی مدیریت دانلود
  • و...
  • دانلودباحجم2.47مگابایت
اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1342
|
امتیاز مطلب : 287
|
تعداد امتیازدهندگان : 80
|
مجموع امتیاز : 80
تاریخ انتشار : 17 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 Foxit PDF Reader v2.3 Build 2825 Professional - پی دی اف خوان

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته کاربردی

حتما با فایل های پی دی اف آشنایی دارید. PDF مخفف Portable Document Format به معنی فرمت اسناد قابل حمل است که بیشتر توسط نرم افزار معروف Adobe Acrobat Reader شناخته شده است. اما این نرم افزار به دلیل حجم زیاد آن توسط بسیاری از کاربران ایرانی قابل دانلود نیست به همین منظور سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما نرم افزاری را پیشنهاد می کند که نسبت به حجم کم آن قابلیت اجرا با سرعت زیاد و حافظه کم برای اجرا می باشد.



کارایی های نرم افزار Foxit PDF Reader:
حجم بسیار کم: حجم این نرم افزار فقط حدود 2 مگابایت است و به راحتی قابل دانلود است. 
اجرای سریع: با اجرای این نرم افزار بدون معطلی فایل پی دی اف خود را مشاهده میکنید و حافظه بسیار کمی را اشغال میکند. 
ابزار حاشیه نویسی و یادداشت گذاری: با استفاده از ابزار خاصی که در این نرم افزار تعبیه شده است به راحتی میتوانید هنگام مطالعه فایل پی دی اف خود, در هرجای مورد نیاز یادداشتی را بنویسید و یا دور آن خط بکشید و حتی قسمتی را با رنگ نشانه گذاری کنید و به همان صورت ذخیره یا چاپ کنید. 
تبدیل متن: با استفاده از ابزار تبدیل متن نرم افزار Foxit PDF Reader امکان تبدیل و ویرایش پی دی اف به متن وجود دارد. (عدم پشتیبانی از زبان فارسی) 
قابلیت نصب در ویندوز های 98/Me/2000/XP/2003/Vista 

 

دانلود باحجم6.69مگابایت

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 988
|
امتیاز مطلب : 134
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 

آنتی ویروس نود 32 هنر دفاع در برابر حملات سایبری را دارا می باشد. می توانید به کمک این آنتی ویروس قدرتمند امنیت سیستم خود را 99% کنید و می توانید به عنوان یک آنتی ویروس مطمئن از آن استفاده کنید.

روش های جدید و پیشرفته که در ساخت این آنتی ویروس به کار رفته است شما را از شرر ویروس ها, تروجان ها, کرم ها, بد افزارها و حملات اینترنتی خلاص می کند و محیطی امن را برای کار در دنیای مجازی فراهم می کند. چهارمین نسل از نود 32 از سیستم یکپارچه اسکن, استفاده بسیار کم از منابع سیستم و اسکن سریع و قدرتمند بهره می برد. محبوبیت نود 32 به زمانی بر می گردد که ویروس قدرتمند بولتون را 100% نابود می کرد که در سال 1998 تنها نود 32 بود که توان مقابله با این ویروس را داشت.  پرتال دانلود برای تمامی دوستداران این آنتی ویروس, نسخه 4.0.468 را در بسته آماده دریافت در اختیار شما قرار داده است.

خصوصیات ESET NOD32 Antivirus 4.2.42.0 :

شناسائی و مقابله انواع بد افزارها ویروس و تروجان ها

سناسائی و مقابله با جدید ترین ویروس های ساخته شده

رمز گشائی فایل ها و حذف بد افزارها(مثل فایل های DLL)

کنترل درگاه های HTTP,POP3,SMTP و کلیه درگاه های فعال

اجرای خودکار با راه اندازی ویندوز حتی هنگام غیر فعال کردن آن

 

 

دانلود آنتی ویروس نود32   (36.9 مگابایت)

رمز عبور:www.portaldownload.ir

منبع:پرتال دانلود

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 880
|
امتیاز مطلب : 120
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 

برای شما هم پیش آمده است که هنگام نوشتن یک متن و انتقال آن به کامپیوتر دیگر مشکل در تغییر ساختار و یا همان فونت نوشته داشته باشید. Foxit PDF Creator به آسانی فایل خروجی پرینتر را به فرمت پی دی اف تبدیل کرده و امکان انتقال فایل به تمامی کامیپوتر ها بدون تغییر فونت را می دهد.

Foxit PDF Creator در کار خود از سرعت بسیار بالایی بر خوردار است و هنگام تبدیل فایل ورد و یا اکسل و حتی پاور پوینت شما به آسانی عملیات تبدیل را انجام می دهد.

 

 

راهنمائی:

توجه داشته باشید که بعد از نصب نرم افزار آن را ثبت کرده و بعد از نوشتن مطلب خود مانند پرینت گرفتن از یک متن کلید های ترکیبی CTRL+P  را در برنامه ورد مایکروسافت فشار دهید و پرینتر خود را Foxit PDF Printer بر گزینید و بر روی دکمه Print کلیک کنید. مکانی را که می خواهید فایل  PDFشما آنجا ذخیره شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه Save کلیک کنید.

دانلود نرم افزار تبدیل اسناد به فایل پی دی اف (2.8 مگابایت)

رمز عبور:www.portaldownload.ir

منبع:پرتال دانلود

 

 
اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 141
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 

در این تاپیک قصد داریم تمام مقالات معتبری را که در باره مرورگر جدید دنیای اینترنت که توسط غول موتورهای جستجو ساخته شده است را جمع آوری نماییم تا انشاالله به یک جمع بندی کامل از این مرورگر برسیم

Chrome : کروم ، مرورگر گوگل


بهترین توضیحی که در مورد این مرورگر میتوان داد زیبایی، سادگی و سبکی آن است. سرعت این مرورگر نیز نسبت به مرورگرهای دیگر بالاتر است. شاید حتی بتوان گفت خیلی بالاتر، بخصوص هنگامی که مشغول مرور سایت های آجاکسی مانند جیمیل هستید. علت این امر موتور جاوا اسکریپت قدرتمند و پرسرعت کروم است که کد های javascript را با بالاترین سرعت ممکن تفسیر میکند. یکی از بنیانگذاران گوگل بنام سرجی برین در این مورد میگوید: "تجارت گوگل خوب پیش میرود به شرطی که کاربران ما زیاد و بسادگی و با سرعت بتوانند از اینترنت استفاده کنند." 

در تصویر زیر مقایسه ای از سرعت تفسیر کدهای جاوا اسکریپست در مرورگرهای گوناگون مشاهده میکند:

 

 


مسلما این مرورگر عاری از عیب نیز نیست و باید منتظر نسخه های بعدی آن از طرف گوگل باشیم. بهتر است خودتان آنرا تست کنید و امکانات آن را تجربه کنید. اما دنبال چیز زیادی نگردید. زیرا کروم ساده ترین مرورگر صفحات وبی است که تا کنون دیده اید. شاید این مرورگر انتخاب خوبی برای افرادی باشد که نمیخواهند زیاد خود را با افزونه ها و گزینه های قابل انتخاب در مرورگرهای دیگر درگیر سازند.

گوگل کروم و رقبا:

گوگل کروم فعلا در صحبت با رقبا حرف زیادی برای گفتن ندارد جز سادگی. بطور مثال مرورگری مانند فایرفاکس به دلیل دارا بودن افزونه های متعدد، استفاده های خاصی برای دسته های مختلف کاربران دارد که هرگز نمی توانند آنرا ترک کنند. همچنین مرورگر IE مایکروسافت نیز به دلیل ارائه شدن در دل سیستم عامل ویندوز ، جایگاه خود را همچنان داراست. اما گوگل به دنبال بازار دیگری است. گوگل چندی پیش سیستم عامل موبایل اندروید را ارائه نمود و هم اکنون از همان موتور آندروید برای مرورگر جدیدش استفاده کرده است. گویا گوگل به دنبال بازار مرورگرهایی است که چندان نیازی به سیستم عامل ندارند. 

هم اکنون بسیار افرادی هستند که در هند، چین و آسیا و حتی کشورهای اروپایی از موبایل خود برای گشت زنی در اینترنت استفاده میکنند. برای این افراد، آفیس یعنی Google docs و آتلوک یعنی gmail . حتی برای ویرایش عکس هایشان از سایت های آنلاین استفاده میکنند و برای نگه داری آن بجای هارد دیسک از فلیکر و سرویس های رایگان آپلود عکس. حتی موسیقی شان را هم آنلاین گوش میدهند و .... این افراد آیا نیازی به سیستم عامل دارند؟ خــــیر. اما همه آنها نیازمند یک مرورگر صفحات وب قدرتمند و در عین حال ساده و سریع هستند. اینجاست که گوگل کروم خود را معرفی میکند. در دنیای آینده که چندان هم دور نیست سیستم عامل ها نقش چندان اساسی ایفا نمی کنند و این دنیای مجازی وب است که در اولین پله از اهمیت قرار دارد و کروم میتواند دریچه ای به این دنیای مجازی باشد.

نکته جالب در این مورد این است که مدیرعامل موزیلا از ارائهء مرورگر کروم اصلا تعجب نکرده است و میگوید ارائه این مرورگر از طرف گوگل امری اجتناب ناپذیر بود . زیرا آنها تجارتشان تحت وب است و این مرورگر میتواند آنان را به اهدافشان نزدیکتر کند. همچنین مناسبات تجاری موزیلا و گوگل تا سال 2011 ادامه خواهد داشت.

گوگل کروم و مرورگر سیستم عامل موبایلی اندروید

موسسان گوگل از ظاهر شدن احتمالی "گوگل کروم" در سیستم عامل android که توسط گوگل برای موبایل ها ارائه میشود خبر دادند. مرورگر سیستم عامل اندروید و همچنین مرورگر کروم گوگل هر دو از یک موتور تفسیر HTML بنام WebKit استفاده میکنند و احتمال یکی شدن این دو مرورگر در آینده نزدیک وجود دارد.

دانلودبا حجم 16.86مگابایت

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 137
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد