نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

کافیست که روی همین تبلیغ زیر کلیک کنید ودرآنجا عضو شوید بقیه ماجرارا درهمان سایت به شما توضیح داده اند. 

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1132
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : 14 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 برای این کار کافیست به اینجا وفرم مورد نر راپرکنید وحالا شما صاحب یک وبلاگ بسیار زیبا درجدیدترین وپیشرفته ترین سرویس وبلاگدهی ایرانی هستید

این سرویس امکانات زیر را داراست:

 

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1185
|
امتیاز مطلب : 136
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : 14 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 فرمولهای به صورت pdf  می باشند که باید آنها رادانلود کنید.

دانلود

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: ریاضی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1252
|
امتیاز مطلب : 122
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 

اشعه مادون قرمز

مادون در لغت به معناي زير دست و قرمز به معناي هر چه به رنگ خون باشد، است. پس ميتوان گفت كه مادون قرمز اشعه بسيار ريز و قرمز رنگ است. 

اطلاعات اوليه 

كشف هرسل اولن گام در ايجاد پديده‌اي كه ما آن را طيف الكترومغناطيسي ميناميم. نور مرئي و پرتوهاي مادون قرمز دو نمونه اشكال فراواني از انرژي هستند كه توسط تمام اجسام موجود در زمين و اجرام آسماني تابانده ميشوند. مادون قرمز در طيف الكترومغناطيسي داراي محدوده طول موجي بين 0.78 تا 1000 ميكرو متر است. تنها با مطالعه اين تشعشعات است كه ميتوانيم اجرام آسماني را تشخيص و تميز دهيم و تصويري كامل از چگونگي ايجاد جهان و تغييرات آن بدست آوريم. در سال 1800 سر ويليام هرشل يك نمونه نامرئي از تشعشعات را كشف كرد كه اين نمونه دقيقا زير بخش قرمز طيف مرئي قرار داشت. او اين شكل از تشعشعات را مادون قرمز ناميد. 

سير تحولي و رشد 

Greathouse و همكارانش طي مطالعه‌اي تاثير ليزر مادون قرمز را به انتقال عصبي ، عصب راديال بررسي كردند. زمان تاخير ، دامنه پتانسيل عمل و دما ، متغيرهاي مورد آزمايش مشاهده نشد.Lynn Snyder و همكارانش اثر ليزر كم توان هليوم - نئون را بر زمان تاخير شاخه حسي عصب راديال در دو گروه ليزر و پلاسبو بررسي نمودند و مشاهده كردند كه در گروه ليزر ، افزايش معني دارا در زمان تاخير حسي پس از بكارگيري ليزر ايجاد گرديده است. 

Bas Ford و همكارانش طي مطالعه‌اي اثر ليزر كم توان هليوم - نئون را بر شاخه حسي اعصاب راديال و مدين بررسي كردند. هيچ اختلاف معني داري در دامنه پتانسيل عمل ، زمان تاخير و دما ساعد بعد از بكارگيري ليزر مشاهده نشد.Baxter و همكارانش افزايش معني دار در زمان تاخير عصب مدين بعد از بكارگيري ليزر گرارش كردند. Low و همكارانش كاهش دما را به دنبال تابش ليزر كم توان مادون قرمز ديدند. 

نتايج اشعه مادون قرمز 

گرمايي كه ما از خورشيد يا از يك محيط گرم احساس ميكنيم، همان تشعشعات مادون قرمز يا به عبارتي انرژي گرمايي است. حتي اجسامي ‌كه فكر ميكنيم خيلي سرد هستند، نيز از خود انرژي گرمايي منتشر ميسازند (يخ و بدن انسان). سنجش و ارزيابي انرژي مادون قرمز ساطع شده از اجرام نجومي ‌به علت اينكه بيشترين جذب را در اتمسفر زمين دارند مشكل است. بنابراين بيشتر ستاره شناسان براي مطالعه انتشار گرما از اين اجرام از تلسكوپهاي فضايي استفاده ميكنند. 

مادون قرمز در نجوم 

تلسكوپها و آشكارسازهايي كه توسط ستاره شناسان مورد استفاده قرار ميگيرند نيز از خودشان انرژي گرمايي منتشر ميسازند. بنابراين براي به حداقل رساندن اين تاثيرات نامطلوب و براي اينكه بتوان حتي تشعشعات ضعيف آسماني را هم آشكار ساخت، اخترشناسان معمولا تلسكوپها و تجهيزات خود را به درجه حرارتي نزديك به 450?F ، يعني درجه حرارتي حدود صفر مطلق ، ميرسانند. مثلا در يك ناحيه پرستاره ، نقاطي كه توسط نور مرئي قابل رويت نيستند، با استفاده از تشعشعات مادون قرمز بخوبي نشان داده ميشود. همچنين مادون قرمز ميتواند چند كانون داغ و متراكم را همره با ابرهايي از گاز و غبار نشان دهد. اين كانونها شامل مناطق پرستاره‌اي هستند كه در واقع ميتوان آنها را محل تولد ستاره‌اي جديد دانست. با وجود اين ابرها ، رويت ستاره‌هاي جديد با استفاده از نور مرئي به سختي امكانپذير است. 

اما انتشار گرما باعث آشكار شدن آنها در تصاوير مادون قرمز ميشود. اختر شناسان با استفاده از طول موجهاي بلند مادون قرمز ميتوانند به مطالعه توزيع غبار در مراكزي كه محل شكل گيري ستاره‌ها هستند، بپردازند. با استفاده از طول موجهاي كوتاه ميتوان شكافي در ميان گازها و غبارهاي تيره و تاريك ايجاد كرد تا بتوان نحوه شكل گيري ستاره‌هاي جديد را مورد مطالعه قرار داد. فضاي بين ستاره‌اي در كهكشان راه شيري ما نيز از توده‌هاي عظيم گاز و غبار تشكيل شده است. اين فضاهاي بين ستاره‌اي يا از انفجارهاي شديد نواخترها ناشي شده‌اند و يا از متلاشي شدن تدريجي لايه‌هاي خارجي ستاره‌هايي جديد از آن شكل ميگيرند. ابرهاي بين ستاره‌اي كه حاوي گاز و غبار هستند، در طول موجهاي بلند مادون قرمز خيلي بهتر آشكار ميشوند (100 برابر بيشتر از نور مرئي). 

اخترشناسان براي ديدن ستاره‌هاي جديد كه توسط اين ابرها احاطه شده‌اند، معمولا از طول موجهاي كوتاه مادون قرمز براي نفوذ در ابرهاي تاريك استفاده ميكنند. اخترشناسان با استفاده از اطلاعات بدست آمده از ماهوارهاي نجومي ‌مجهز به مادون قرمز صفحات ديسك مانندي از غبار را كشف كردند كه اطراف ستاره‌ها را احاطه كرده‌اند. اين صفحات احتمالا حاوي مواد خامي ‌هستند كه تشكيل دهنده منظومه‌هاي شمسي هستند. وجود آنها خود گوياي اين است كه سياره‌ها در حال گردش حول ستاره‌ها هستند. 

مادون قرمز در پزشكي 

اگر نگاه دقيق و علمي ‌به يك طيف الكترومغناطيسي بيندازيم، ميبينيم كه از يك طرف طيف تا سوي ديگر آن ، انواع تشعشعات و پرتوها بر اساس طول موج و فركانس‌هاي مختلف قرار دارند، از آن جمله ميتوان به تشعشعات گاما ، اشعه ايكس ، ماوراي بنفش ، نور مرئي ، مادون قرمز و امواج راديويي اشاره كرد. هر كدام از اين پرتوها و تشعشعات همگام با پيشرفت بشر ، به نوبه خود چالش‌هايي را در زمينه‌هاي علمي ‌پديد آورده‌اند كه در اينجا علاوه بر كاربرد مادون قرمز در شاخه ستاره شناسي ، اشاره‌اي به كارآيي چشمگيري اين پرتو در رشته پزشكي خواهيم داشت. 

كاربرد درماني مادون قرمز 

بكار بردن گرما يكي از متداولترين روشهاي درمان فيزيكي است. از موارد استعمال درماني مادون قرمز موارد زير را ميتوان ذكر كرد. 

تسكين درد 

با وجود حرارت ملايم ، كاهش درد به احتمال زياد بواسطه اثر تسكيني بر روي پايانه‌هاي عصبي ، حسي ، سطحي است. همچنين به علت بالا رفتن جريان خون و متعاقب آن متفرق ساختن متابوليتها و مواد دردزاي تجمع در بافتها ، درد كاهش مييابد. 

استراحت ماهيچه 

تابش اين اشعه راه مناسبي براي درمان اسپاسم و دستيابي به استراحت عضلاني ميباشد. 

افزايش خون رساني 

در درمان زخمهاي سطحي و عفونتهاي پوستي ، براي اينكه فرآيند ترميم به خوبي انجام گيرد، بايد به مقدار كافي خون به ناحيه مورد نظر برسد و در صورت وجود عفونت نيز افزايش گردش خون سبب افزايش تعداد گلبولهاي سفيد و كمك به نابودي باكتريها ميكند. از اين پرتو ميتوان براي درمان مفصل آرتوريتي و ضايعات التهابي نيز استفاده كرد. 

كاربرد تشخيصي مادون قرمز 

از مهمترين كابردهاي تشخيصي آن ميتوان توموگرافي را نام برد. اصطلاح ترموگرافي به عمل ثبت و تفسير تغييراتي كه در درجه حرارت سطح پوست بدن رخ ميدهد، اطلاق ميشود. تصوير حاصل از اين روش كه توموگرام ناميده ميشود، بخش الگوي حرارتي سطح بدن را نشان ميدهد. در توموگرافي ، آشكار ساز ، تشعشع حرارتي دريافت شده توسط دوربين را به يك سيگنال الكترونيكي تبديل ميكند و سپس آن را علاوه بر تقويت بيشتر ، پردازش ميكند تا اينكه يك صفحه كاتوديك مثل مونيتور تلويزيون آشكار شود. 

تصاوير بدست آمده به صورت سايه‌هاي خاكستري رنگ ميباشند، بدين معني كه سطوح سردتر به صورت سايه‌هاي خاكستري روشن ديده ميشوند و در نوع رنگي آن نيز نواحي گرم ، رنگ قرمز و نواحي سرد ، رنگ روشن خواهند داشت. درجه حرارت پوست بدن در نتيجه فرآيندهاي فيزيكي ، فيزيولوژيك طبيعي يا بيماري تغيير ميكند. از اين خاصيت تغيير گرمايي در عضوي خاص يا در سطح بدن براي آشكارسازي يك بيماري استفاده ميشود كه مهمترين آنها به قرار زير است. 

- بيماري پستان : وسيع ترين جنبه كاربردي توموگرافي در آشكار سازي سرطانهاي پستاني است. 

زيرا روشي كاملا مطمئن و بدون آزار است. 

از پرتوهاي يونيزان استفاده نميشود. 

روشي كاملا سريع ، راحت و ارزان است. 

به دليل بي ضرر بودن از قابليت تكراري بسيار زيادي برخوردار است. 

كاربرد ترموگرافي در مامائي 

چون جفت از فعاليت بيولوژيكي زيادي برخوردار است. درجه حرارت حاصله در اين محل بطور قابل ملاحظه‌اي از بافتهاي اطراف بيشتر است. پس ميتوان از توموگرافي براي تعيين محل جفت استفاده كرد. 

ضررهاي مادون قرمز 

از طرف ديگر خطرهايي نيز در استفاده از مادون قرمز وجود دارد كه ميتوان به سوختگي الكتريكي (در اثر اتصال بدن به مدارات الكتريكي دستگاه) سر درد ، توليد ضعيف در بيمار و آسيب به چشمها در اثر تابش مستقيم پرتو اشاره كرد. 

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 118
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 

 

معرفی سیستم عامل گوگل کروم

google-chrome-os۹ ماه از زمان راه‌اندازی مرورگر گوگل کروم می‌گذرد و در این مدت ۳۰ میلیون نفر از آن در سراسر وب استفاده می‌کنند؛ کروم برای کاربرانی طراحی شده است که در اینترنت به دنبال اطلاعات می‌گردند، ایمیل خود را چک می‌کنند، اخبار را دنبال می‌کنند، خرید می‌کنند و یا با دوستان خود در ارتباط هستند. سیستم‌عامل‌های گذشته زمانی طراحی شده بودند که اینترنت وجود نداشت ولی امروز گوگل پروژه‌ای را معرفی کرده است که طبق گفته سایت گوگل به عنوان یک افزونه از گوگل کروم خواهد بود، این سیستم “سیستم عامل گوگل کروم” نام دارد. گوگل سعی کرده است تا دوباره در مورد اینکه یک سیستم عامل به چه چیزهایی نیاز دارد فکر کند و سیستم‌عاملی برای دنیای امروز طراحی کند.
سیستم عامل گوگل کروم سیستم‌عاملی کدباز و سبک است که در مرحله اول نت‌بوک‌ها را هدف گرفته است. قرار است بعد از یک سال کد این سیستم‌عامل منتشر شود و در نیمه دوم سال ۲۰۱۰ نت‌بوک‌هایی با سیستم عامل گوگل کروم در دسترس کاربران قرار گیرند. سرعت، سادگی و امنیت از کلیدیترین جنبه‌های سیستم‌عامل گوگل کروم است. این سیستم‌عامل طوری طراحی شده است تا بسیار سریع و سبک راه‌اندازی شود و در کمترین زمان ممکن کاربر را به اینترنت متصل کند، رابط کاربری طراحی شده بسیار شبیه به محیط وب خواهد بود. همانند مرورگر گوگل کروم، کدهای امنیتی به طور کامل از نو طراحی شده‌اند تا کاربران از هرگونه ویروس، تراجان و انواع کدهای مخرب در امان باشند.

سیستم عامل گوگل کروم برای سیستم‌های x86 طراحی شده است، بیشتر نت‌بوک‌هایی که برای سال آینده طراحی شده‌اند با این سیستم عامل هم‌خوانی خواهند داشت. معماری سیستم عامل گوگل کروم بسیار ساده است: سیستم عامل گوگل کروم یک محیط ویندوزی جدید بر روی هسته لینوکس است. تمام نرم‌افزارهای تحت وب روی این سیستم‌عامل قابل اجرا هستند و ابزار توسعه نرم‌افزارهای این سیستم‌عامل همان ابزارهای آشنای طراحی نرم‌افزارهای وب خواهند بود، پس تمام نرم‌افزارهای سازگار با این سیستم‌عامل نه تنها بر روی سیستم عامل گوگل کروم قابل اجرا هستند بلکه بر روی تمام مرورگرهای وب نیز اجرا خواهند شد.

گوگل کروم یک پروژه جدید است که از سیستم عامل آندروید جدا شده است، آنروید سیستم‌عاملی برای تلفن‌های همراه بود که بوسیله کاربران بر روی نت‌بوک‌ها نیز نصب و اجرا شد. سیستم‌عامل گوگل کروم برای کاربرانی طراحی شده است که بیشتر زمان خود را در وب می‌گذرانند.

گوگل در معرفی این سیستم‌عامل به درخواست‌های کاربران خود اشاره کرده است که خواهان کامپیوترهایی بوده‌اند که سریع به اینترنت وصل شود و امکان چک کردن ایمیل را برای آن‌ها فراهم کند و در این میان زمانی برای راه‌اندازی سیستم‌عامل تلف نشود. به گفته گوگل، کاربران کامپیوترهایی می‌خواهند که همواره مانند روز اول کار کند و در طول زمان سرعت خود را از دست ندهند؛ گوگل همچمنین از نیاز کاربران برای دسترسی به اطلاعات در هر نقطه‌ای سخن گفته است و همچنین از مشکلات آن‌ها برای بروز رسانی‌های سخت‌افزاری برای استفاده از سیستم‌عامل‌ها و یا نرم‌افزارهای جدید سخن به میان آورده است.

 

سیستم‌عامل گوگل می‌تواند تحولی را در عرصه کامپیوترها و وب ایجاد کند، طبق توصیفات گوگل از سیستم‌عامل گوگل کروم و نرم‌افزارهای آن می‌توانیم منتظر یک مرورگر قدرتمند باشیم تا یک سیستم‌عامل به معنای واقعی. اینکه نرم‌افزارها، صفحات و نرم‌افزارهای تحت وب باشند به کاربران اجازه می‌دهد به هر نرم‌افزاری فقط با مرورگر خود دسترسی پیدا کنند و تنها توانایی سخت‌افزاری مورد نیاز برای این چنین سیستم‌عاملی توانایی اجرای یک مرورگر خواهد بود، بنابراین دیگر نیاز به بروز رسانی سخت‌افزاری سیستم خود در مدت زمان کوتاه نخواهید داشت. با نگاه به رویکرد گوگل در تولید نرم‌افزارهای تحت وب مانند جیمیل، تقویم گوگل، مستندات گوگل و … و امکان دسترسی آفلاین به این نرم‌افزارها می‌توانیم نتیجه بگیریم که گوگل از مدت‌ها پیش برای این سیستم‌عامل برنامه ریزی کرده بوده است.


اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: تازه های فناوری واطلاعات , ,
:: بازدید از این مطلب : 823
|
امتیاز مطلب : 127
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 

در این تاپیک قصد داریم تمام مقالات معتبری را که در باره مرورگر جدید دنیای اینترنت که توسط غول موتورهای جستجو ساخته شده است را جمع آوری نماییم تا انشاالله به یک جمع بندی کامل از این مرورگر برسیم

Chrome : کروم ، مرورگر گوگل


بهترین توضیحی که در مورد این مرورگر میتوان داد زیبایی، سادگی و سبکی آن است. سرعت این مرورگر نیز نسبت به مرورگرهای دیگر بالاتر است. شاید حتی بتوان گفت خیلی بالاتر، بخصوص هنگامی که مشغول مرور سایت های آجاکسی مانند جیمیل هستید. علت این امر موتور جاوا اسکریپت قدرتمند و پرسرعت کروم است که کد های javascript را با بالاترین سرعت ممکن تفسیر میکند. یکی از بنیانگذاران گوگل بنام سرجی برین در این مورد میگوید: "تجارت گوگل خوب پیش میرود به شرطی که کاربران ما زیاد و بسادگی و با سرعت بتوانند از اینترنت استفاده کنند." 

در تصویر زیر مقایسه ای از سرعت تفسیر کدهای جاوا اسکریپست در مرورگرهای گوناگون مشاهده میکند:

 

 


مسلما این مرورگر عاری از عیب نیز نیست و باید منتظر نسخه های بعدی آن از طرف گوگل باشیم. بهتر است خودتان آنرا تست کنید و امکانات آن را تجربه کنید. اما دنبال چیز زیادی نگردید. زیرا کروم ساده ترین مرورگر صفحات وبی است که تا کنون دیده اید. شاید این مرورگر انتخاب خوبی برای افرادی باشد که نمیخواهند زیاد خود را با افزونه ها و گزینه های قابل انتخاب در مرورگرهای دیگر درگیر سازند.

گوگل کروم و رقبا:

گوگل کروم فعلا در صحبت با رقبا حرف زیادی برای گفتن ندارد جز سادگی. بطور مثال مرورگری مانند فایرفاکس به دلیل دارا بودن افزونه های متعدد، استفاده های خاصی برای دسته های مختلف کاربران دارد که هرگز نمی توانند آنرا ترک کنند. همچنین مرورگر IE مایکروسافت نیز به دلیل ارائه شدن در دل سیستم عامل ویندوز ، جایگاه خود را همچنان داراست. اما گوگل به دنبال بازار دیگری است. گوگل چندی پیش سیستم عامل موبایل اندروید را ارائه نمود و هم اکنون از همان موتور آندروید برای مرورگر جدیدش استفاده کرده است. گویا گوگل به دنبال بازار مرورگرهایی است که چندان نیازی به سیستم عامل ندارند. 

هم اکنون بسیار افرادی هستند که در هند، چین و آسیا و حتی کشورهای اروپایی از موبایل خود برای گشت زنی در اینترنت استفاده میکنند. برای این افراد، آفیس یعنی Google docs و آتلوک یعنی gmail . حتی برای ویرایش عکس هایشان از سایت های آنلاین استفاده میکنند و برای نگه داری آن بجای هارد دیسک از فلیکر و سرویس های رایگان آپلود عکس. حتی موسیقی شان را هم آنلاین گوش میدهند و .... این افراد آیا نیازی به سیستم عامل دارند؟ خــــیر. اما همه آنها نیازمند یک مرورگر صفحات وب قدرتمند و در عین حال ساده و سریع هستند. اینجاست که گوگل کروم خود را معرفی میکند. در دنیای آینده که چندان هم دور نیست سیستم عامل ها نقش چندان اساسی ایفا نمی کنند و این دنیای مجازی وب است که در اولین پله از اهمیت قرار دارد و کروم میتواند دریچه ای به این دنیای مجازی باشد.

نکته جالب در این مورد این است که مدیرعامل موزیلا از ارائهء مرورگر کروم اصلا تعجب نکرده است و میگوید ارائه این مرورگر از طرف گوگل امری اجتناب ناپذیر بود . زیرا آنها تجارتشان تحت وب است و این مرورگر میتواند آنان را به اهدافشان نزدیکتر کند. همچنین مناسبات تجاری موزیلا و گوگل تا سال 2011 ادامه خواهد داشت.

گوگل کروم و مرورگر سیستم عامل موبایلی اندروید

موسسان گوگل از ظاهر شدن احتمالی "گوگل کروم" در سیستم عامل android که توسط گوگل برای موبایل ها ارائه میشود خبر دادند. مرورگر سیستم عامل اندروید و همچنین مرورگر کروم گوگل هر دو از یک موتور تفسیر HTML بنام WebKit استفاده میکنند و احتمال یکی شدن این دو مرورگر در آینده نزدیک وجود دارد.

دانلودبا حجم 16.86مگابایت

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 137
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 بس شنیدم داستان بی کسی

بس شنیدم قصه ی دلواپسی

قصه ی عشق از زبان هر کسی

گفته اند از می حکایت ها بسی

حال بشنو از من این افسانه را

داستان این دل دیوانه را

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: شعرومتنهای زیبا , ,
:: بازدید از این مطلب : 849
|
امتیاز مطلب : 135
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 

آنتی ویروس نود 32 هنر دفاع در برابر حملات سایبری را دارا می باشد. می توانید به کمک این آنتی ویروس قدرتمند امنیت سیستم خود را 99% کنید و می توانید به عنوان یک آنتی ویروس مطمئن از آن استفاده کنید.

روش های جدید و پیشرفته که در ساخت این آنتی ویروس به کار رفته است شما را از شرر ویروس ها, تروجان ها, کرم ها, بد افزارها و حملات اینترنتی خلاص می کند و محیطی امن را برای کار در دنیای مجازی فراهم می کند. چهارمین نسل از نود 32 از سیستم یکپارچه اسکن, استفاده بسیار کم از منابع سیستم و اسکن سریع و قدرتمند بهره می برد. محبوبیت نود 32 به زمانی بر می گردد که ویروس قدرتمند بولتون را 100% نابود می کرد که در سال 1998 تنها نود 32 بود که توان مقابله با این ویروس را داشت.  پرتال دانلود برای تمامی دوستداران این آنتی ویروس, نسخه 4.0.468 را در بسته آماده دریافت در اختیار شما قرار داده است.

خصوصیات ESET NOD32 Antivirus 4.2.42.0 :

شناسائی و مقابله انواع بد افزارها ویروس و تروجان ها

سناسائی و مقابله با جدید ترین ویروس های ساخته شده

رمز گشائی فایل ها و حذف بد افزارها(مثل فایل های DLL)

کنترل درگاه های HTTP,POP3,SMTP و کلیه درگاه های فعال

اجرای خودکار با راه اندازی ویندوز حتی هنگام غیر فعال کردن آن

 

 

دانلود آنتی ویروس نود32   (36.9 مگابایت)

رمز عبور:www.portaldownload.ir

منبع:پرتال دانلود

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 879
|
امتیاز مطلب : 120
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی خوشرو

 

برای شما هم پیش آمده است که هنگام نوشتن یک متن و انتقال آن به کامپیوتر دیگر مشکل در تغییر ساختار و یا همان فونت نوشته داشته باشید. Foxit PDF Creator به آسانی فایل خروجی پرینتر را به فرمت پی دی اف تبدیل کرده و امکان انتقال فایل به تمامی کامیپوتر ها بدون تغییر فونت را می دهد.

Foxit PDF Creator در کار خود از سرعت بسیار بالایی بر خوردار است و هنگام تبدیل فایل ورد و یا اکسل و حتی پاور پوینت شما به آسانی عملیات تبدیل را انجام می دهد.

 

 

راهنمائی:

توجه داشته باشید که بعد از نصب نرم افزار آن را ثبت کرده و بعد از نوشتن مطلب خود مانند پرینت گرفتن از یک متن کلید های ترکیبی CTRL+P  را در برنامه ورد مایکروسافت فشار دهید و پرینتر خود را Foxit PDF Printer بر گزینید و بر روی دکمه Print کلیک کنید. مکانی را که می خواهید فایل  PDFشما آنجا ذخیره شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه Save کلیک کنید.

دانلود نرم افزار تبدیل اسناد به فایل پی دی اف (2.8 مگابایت)

رمز عبور:www.portaldownload.ir

منبع:پرتال دانلود

 

 
اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 141
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد